czwartek, 20 lipca 2017

Recenzja oraz porównanie dwóch podkładów marki Catrice.

Jak już wspomniałam w zakładce "o mnie" jest to blog nie tylko o Belgii.
WIEC! Przychodzę dziś z recenzja oraz porównaniem dwóch fluidów marki Catrice.

 Sama zanim się zdecydowałam na ten zakup przewertowałam internet od góry do dołu. Posiadam cerę mieszana w stronę tłustej, ciężko mi dobrać podkład, który będzie trzymał się na buzi wystarczająco długo i nie będzie zapychał porów. Mimo przygotowania cery pod nałożenie podkładu, mimo baz, nawilżenia i innych czarów po kilku godzinach wyglądałam jakbym nie miała na sobie kompletnie makijażu, twarz bardzo się świeciła, bardzo szybko pojawiały się kolejne wypryski. Próbowałam naprawdę wielu sposobów i wielu podkładów. 
W końcu zahaczyłam się o Super Stay 24h od Maybelline, jednak to wciąż nie było to i dalej szukałam czegoś co bardziej wpadnie w moje gusta. W końcu w poszukiwaniu pomocy w internecie wpadłam na recenzje produktów Catrice. Myślałam, myślałam aż w końcu postanowiłam: spróbuje. Pojechałam do drogerii i kupiłam podkład 24h Made to Stay Make Up (cena - ok 30 zł) - nałożyłam na twarz i szczerze mówiąc nie zobaczyłam jakiejś niesamowitej rewolucji. Owszem, produkt bardzo fajnie się prezentował zaraz po nałożeniu i przyklepaniu pudrem jednak po paru godzinach działo się to samo co z resztą. Dodatkowo po dłuższej chwili oksyduje. Spodobało mi się jednak to, że rzeczywiście  nie pojawiały się wypryski, skóra oddychała, mimo tego że jest bardzo rzadki, fajnie rozprowadzał się na twarzy, która wyglądała świeżo i zdrowo. Idąc tropem i zużywając opakowanie do połowy postanowiłam ze spróbuje również HD Liquid Coverage Foundation (cena - również ok 30 zł) i co się okazało? Strzał w dziesiątkę! Podkład ma wszystkie plusy które posiada poprzednik. Jednak! Na twarzy utrzymuje się dużo dłużej, mimo upałów które ostatnio mi towarzyszyły wracałam z pracy i wciąż miałam na sobie makijaż. Niesamowite! Pipetka ułatwia wyznaczenie ilości produktu który chcemy nałożyć. A trzeba z tym uważać ponieważ zbyt duża ilość powoduje efekt maski. Mimo małej ilości cera wygląda niesamowicie. Super kryjący, bardzo fajnie się rozprowadza. Ja używam do tego pędzla, który świetnie się przy tym spisuje. 


Podsumowując: podkład 24h Made to Stay Make Up (pompka) jest bardzo fajny, jednak na skórze mieszanej/tłustej nie utrzymuje się tak rewelacyjnie i nie daje z siebie tyle ile mógłby przy cerze normalnej. 
Podkład HD Liquid Coverage Foundation (pipetka) dla mnie idealny! Skóra wygląda zdrowo, jest pięknie wygładzona, każdy wyprysk i każde zaczerwienienie jest zakryte, nie zapycha porów, nie powoduje efektu maski, nie oksyduje i ta cena! Bomba!
Jednak słyszałam że niektóre dziewczyny maja problem ze zdobyciem odcienia 010. Mam nadzieję, że ja nie będę musiała się o to martwic, ponieważ również używam tego samego.
 W skrócie: bardzo polecam!

Snap: Claaaudette
Instagram: claaaudette_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz